
W trakcie amerykańskich targów AutoMobility w Los Angeles Hyundai ogłosił wielką współpracę z Amazonem, który tuż po nowym roku będzie dostępny w ofercie tego giganta handlu online.
Jak powiedział Andy Jassy, dyrektor generalny Amazonu:
„HYUNDAI TO INNOWACYJNA FIRMA, KTÓRA PODZIELA PASJĘ AMAZONA, JAKĄ JEST DĄŻENIE DO CZYNIENIA ŻYCIA KLIENTÓW LEPSZYM I ŁATWIEJSZYM KAŻDEGO DNIA.”
Samochody będą dostępne w następującym systemie sprzedażowym: klienci będą otrzymywali ofertę pojazdów dostępnych w najbliższej okolicy jednocześnie wybierając dowolną formę finansowania i płatności. Hyundai zadbał o to, by Amazon był jedynie pośrednikiem, bo auta będą wciąż pochodzić od sprzedawców koreańskiego giganta. Dzięki temu dealerzy mogą sprawnie zarządzać dostępnymi modelami samochodów i sprawniej niż Amazon zapanować nad dostawami z salonu do klienta.
Jednak to nie koniec współpracy. W dalszej kolejności strony przewidują montowanie systemu Alexa Amazonu w nowe modele Hyundaia, a cyfrowy oddział Amazonu (AWS) będzie dostawcą usług w chmurze.
Efekty współpracy koreańskiego giganta motoryzacyjnego i największego sprzedawcy online poznamy już „na dniach”.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie