Reklama

Pornhub świętuje Miesiąc Historii Czarnych

Pornhub świętuje w lutym Miesiąc Historii Czarnych, podejmując szereg inicjatyw rzucających światło na osiągnięcia czarnoskórych wykonawców :-D

Osiągnięcia te odzwierciedlają „podstawowe wartości Pornhub i przyczyniają się do różnorodności, autentyczności i oryginalności platformy”.

Firma określiła Miesiąc Historii Czarnych jako „czas uhonorowania niezwykłego wkładu, jaki Czarni ludzie wnieśli na rzecz społeczności na całym świecie” oraz potwierdzenia swojego zaangażowania „w ciągłe wysiłki przeciwko niesprawiedliwości rasowej”.

Inicjatywy Miesiąca Czarnej Historii obejmują darowiznę na rzecz BIPOC Adult Industry Collective, organizacji oferującej zasoby, usługi edukacyjne i wsparcie pomagające w walce z rasizmem w branży rozrywki dla dorosłych.

„ORGANIZACJA REALIZUJE TĘ MISJĘ POPRZEZ RÓŻNE PROGRAMY I DZIAŁANIA MAJĄCE NA CELU POMÓC CZŁONKOM SPOŁECZNOŚCI W OSIĄGNIĘCIU ICH CELÓW I WYKORZYSTANIU ICH POTENCJAŁU”

Reklamy na stronie głównej w wybranych krajach będą także promować aktywne czarnoskóre modelki i kanały, w których występują czarnoskórzy wykonawcy i które przez lata przyczyniły się do sukcesu Pornhuba.

„KIEDY WIDZ KLIKA REKLAMĘ, KIERUJE GO DO PROFILU LUB STRONY KANAŁU MODELKI, CO POMAGA ZWIĘKSZYĆ JEGO WIDOCZNOŚĆ” – WYJAŚNIŁ PRZEDSTAWICIEL. „W PRZYPADKU MODELEK TEN POTENCJALNY WZROST LICZBY WYŚWIETLEŃ MA BEZPOŚREDNI I POZYTYWNY WPŁYW NA ICH ZAROBKI. W PRZYPADKU KANAŁÓW TA EKSPOZYCJA POMAGA WIDZOM ODKRYĆ ICH PŁATNĄ WITRYNĘ, W KTÓREJ MOŻNA UZYSKAĆ POTENCJALNE PŁATNE MIESIĘCZNE CZŁONKOSTWO”.

Różne wyróżnione modele będą prezentowane co kilka dni przez cały luty.

Oprócz tych inicjatyw Pornhub uruchomił serię Black Model Spotlight, podczas której czarnoskórzy wykonawcy „mogą podzielić się swoimi wyjątkowymi doświadczeniami i sukcesami w branży oraz dać widzom wgląd w swoje hobby i zainteresowania z pierwszej ręki”.

„NASZ ZESPÓŁ PRZEZ CAŁY ROK ANGAŻUJE SIĘ W WALKĘ Z PIĘTNEM ZWIĄZANYM Z PROSTYTUCJĄ” – WYJAŚNIŁ PRZEDSTAWICIEL. „W TYM MIESIĄCU CZARNEJ HISTORII PRZYCZYNIAMY SIĘ DO OSIĄGNIĘCIA TEGO CELU, HUMANIZUJĄC WYKONAWCÓW I TWORZĄC POWIĄZANIA UZNANIA I ZROZUMIENIA Z OSOBAMI SPOZA BRANŻY ROZRYWKI DLA DOROSŁYCH ZA POŚREDNICTWEM SERII BLACK MODEL SPOTLIGHT”.

Firma zachęca także czarnoskórych wykonawców do przyłączenia się do programu Model Program i rozpoczęcia przesyłania własnych treści.

„PODCZAS NASZEGO PODSUMOWANIA ROKU 2023 DOWIEDZIELIŚMY SIĘ, ŻE SŁOWO „HEBAN” JEST NAJCZĘŚCIEJ WYSZUKIWANYM HASŁEM W USA” – POWIEDZIAŁ PRZEDSTAWICIEL. „TO TAKŻE TRZECIA POD WZGLĘDEM POPULARNOŚCI KATEGORIA NA ŚWIECIE. WIDZOWIE UWIELBIAJĄ OGLĄDAĆ CZARNOSKÓRYCH WYKONAWCÓW TWORZĄCYCH PIKANTNE TREŚCI”.

Aktualizacja: 19/04/2024 23:34
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do