
Rynek muscle carów umarł po tym jak padł Chevrolet Camaro i ucichły jakiekolwiek wieśći na temat nowych Dodge Chargerów czy Challengera. W ten sposób Ford Mustang pozostał sam i może podnosić ceny swoich aut.
Nowy Mustang, który trafi na rynek w przyszłym roku w zasadzie nie różni się od modelu S650 z 2024 r, jednak Ford nie widzi żadnego powodu, by sprzedawać to samo auto o blisko 4 tysiące dolarów drożej. Podobna sytuacja dotyczy innych wariantów Mustaga, a ich średnia podwyżka wynosi 4 – 4,5 tysiąca dolarów.
W Mustangu na rok 2025 nie wprowadzono żadnych rzeczywistych zmian poza kilkoma dodatkowymi standardowymi funkcjami, które wcześniej były opcjonalne. Dwustrefowa klimatyzacja i fotele wykończone skórą/winylami są standardem w GT Fastback, gdzie były opcjonalne w zeszłym roku, a automatyczna skrzynia biegów jest teraz bezpłatną aktualizacją standardowej skrzyni manualnej.
Obecnie to Ford Mustang nadal oferuje największą różnorodność i najlepszy stosunek jakości do ceny. Nikt inny nie buduje samochodu sportowego V-8 z 486-konnym silnikiem V8 lub 500-konnym silnikiem V8 Dark Horse w tym przedziale cenowym.
A w przypadku modelu Mustang GT z roku modelowego 2025 dodano 10-biegową automatyczną skrzynię biegów jako bezpłatną opcj, a dwustrefowa klimatyzacja jest standardem we wszystkich Mustangach.
To marna pociecha zważywszy na fakt, że Ford został sam na polu walki.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie