
Po kilkunastu dniach wielu ograniczeń, niemal wszyscy słyszeli już o akcji #zostańwdomu, której cel jest wiadomy - zapanować nad rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Nie wszyscy jednak wzięli sobie do serca tę akcję. Wydawało się, że Netflix wyszedł z propozycją nowej kampanii, która miałaby zatrzymać nas w domu, ale to nieprawda.
Akcję "The Spoiler Billboard" wymyślił Seine Kongruangkit i Matithorn Prachuabmoh Chaimoungkalo ze znajdującej się w Hamburgu Miami Ad School Europe. Po powrocie do Tajlandii zauważyli, że tamtejszy rząd źle komunikuje zagrożenia związane z wychodzeniem z domu. Studenci postanowili w kreatywny sposób wspomóc cel wykorzystując do tego Netflixa.
Wypuścili film, który wydaje się być nagrany w miejskiej przestrzeni. Widać na nim spojlery ulubionych seriali na billboardach, ale akcja odbyła się jedynie w internecie. Możecie zobaczyć ich video tylko pamiętajcie - spojlery w filmie są prawdziwe!
Uwaga! Spoilery - oglądacie na własną odpowiedzialność.
Źródło: [1]
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie