Reklama

Żabka wprowadza parówkomaty - street food nowej generacji | Magazyn Wiadomości Handlowe

Wojna Lidla z Biedronką powoduje, że mniejsi gracze na rynku poszukują nowej niszy, w której zdobędą nowych klientów. Swój nowy pomysł na biznes zaproponowała Żabka, która podczas wewnętrznego eventu Żabka Biznes Expo dla partnerów biznesowych.

Magazyn Wiadomości Handlowe poinformował, że sieć handlowa Żabka zamierza zdobyć klientów wprowadzając unikalną ofertą fast – food. We wszystkich placówkach mają stanąć specjalne kioski, nazwijmy je „parówkomatami”, gdzie klient będzie mógł kupić gorący posiłek z branży tzw. „śmieciowego żarcia”.

Pierwsze „parówkomaty” zostaną testowo uruchomione w najbardziej popularnych sklepach sieci. Eksperyment ma ułatwić zamawianie produktów, płatności, a przede wszystkim skrócić kolejkę do kasy. Wydaje się, że taka maszyna jest idealnym uzupełnieniem dla klienta, który kupując przysłowiową małpkę ma teraz okazję by zagryźć ją pysznym i gorącym hamburgerem.

„Mówię to z pełnym przekonaniem i pełną odpowiedzialnością: chcemy być największą siecią street food w Polsce. Klient tego potrzebuje, a my jesteśmy po prostu najbliżej. Opierając się na najnowszych badaniach, widzimy, że 58 proc. Polaków stale odwiedza lokale gastronomiczne, bo po prostu ma potrzebę zjedzenia czegoś na ciepło i na wynos - uzasadniał Kijewski, dyrektor operacyjny sieci - Od dziś wszyscy pracujemy w gastronomii”.

 

Do końca roku firma planuje instalację siedmiu tysięcy „parówkomatów” w wybranych sklepach, a już za miesiąc można spodziewać się intensywnej kampanii reklamowej nakłaniającej klientów do korzystania ze street – food`u od Żabki.

Źródło: Wiadomości Handlowe Aktualizacja: 24/04/2024 14:00
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do