Reklama

Cyberpunk 2077 z oznaczeniem 18+

01/05/2020 10:18

Debiut długo wyczekiwanego Cyberpunka 2077 planowany jest na 17 września tego roku. Gra ma pojawić się na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. Do premiery zostało kilka miesięcy, zatem producenci powoli ruszają z działaniami promocyjnymi - tutaj przykładem może być choćby zaprezentowanie limitowanej edycji słuchawek SteelSeries, czy konsoli Xbox One X. Pojawia się też coraz więcej doniesień o tej wzbudzającej zainteresowanie produkcji drogą nieoficjalną. 

Jakiś czas temu CD Projekt Red zwróciło się do największych organizacji ratingowych z prośbą o przydzielenie Cyberpunkowi 2077 kategorii wiekowej. Choć do tej pory nie pojawiło się oficjalne oświadczenie producenta w tej sprawie, można się spodziewać, że nie będzie to z pewnością gra dla dzieci. W Brazylii gra otrzymała już oznaczenie 18+. Poniżej możecie zobaczyć listę elementów pojawiających się w produkcji, które przyczyniły się do takiego ratingu. 

The ratings for #Cyberpunk2077 seem pretty crazy ???? I love it!! pic.twitter.com/29Dg6O4MQU

— Idle Sloth ????????‍♂️1️⃣2️⃣❎ (@IdleSloth1984) April 25, 2020

Jak możecie zauważyć, w Cyberpunku 2077 pojawią się między innymi martwe ciała, prostytucja, krew, motywy okaleczania, sceny samobójcze i wiele innych fragmentów nieodpowiednich dla młodszego odbiorcy. Można założyć, że najbardziej wyczekiwany tytuł roku 2020, skierowany będzie tylko do pełnoletnich graczy.

Rectangle w artykule 3 Bilboard w artykule 1

Wszystko wskazuje na to, że będziemy mieli okazję zobaczyć dość brutalne sceny, jednak ich ostateczny odbiór zależy w dużej mierze od tego, jak twórcy zdecydują się przedstawić poszczególne wydarzenia. Deweloperzy mogą zostać za to zarówno skrytykowani, jak i pochwaleni.

Pozostaje czekać do września, aby przekonać się, co tak naprawdę twórcy zaserwują nam w Cyberpunku 2077. Wydawcą w Polsce zostanie firma CENEGA.

Źródła: [1][2][3]

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do