Na co dzień sprzedają kawę. Teraz wchodzą na rynek samochodów elektrycznych!
Na co dzień sprzedają kawę. Teraz wchodzą na rynek samochodów elektrycznych! Na co dzień sprzedają kawę. Teraz wchodzą na rynek samochodów elektrycznych!

Światowy gigant sprzedaży kawiarniany wchodzi na rynek samochodów elektrycznych. Sieć Starbucks właśnie dołącza do oferty porannej, południowej i wieczornej kawki ładowanie elektryków. Oczywiście płatne.

Kawiarnia podpisała porozumienie ze szwedzkim Volvo, dzięki czemu Starbucks zbuduje infrastrukturę szybkich ładowarek samochodowych we wszystkich swoich kawiarni.

Niestety musimy poczekać na możliwość podładowania prywatnej Tesli do porannej kawki, bo infrastruktura dotyczy póki co pięciu amerykańskich stanów.

Tylko 50 kawiarni w amerykańskich stanach Idaho, Colorado, Utah, Waszyngton oraz Oregon oferuje nową usługę.

ZA DUŻO SAMOCHODÓW, ZA MAŁO ŁADOWAREK

Umowa Starbucks z Volvo wynika z rosnącej liczby samochodów elektrycznych w USA i wciąż małej liczby tzw. szybkich ładowarek. Jest ich obecnie 32 tysiące w całym kraju.

NIE TYLKO STARBUCKS

W ślad za Starbucksem chcą iść inne tego sieci i Taco Bell, 7 - Eleven, Subway czy Whole Food już zapowiadają uruchomienie odpowiedniej infrastruktury w każdym swoim oddziale.

0.13658881187439