BAD MOJO: Budzisz się i stwierdzasz, że zamieniłeś się w potwornego karalucha…
BAD MOJO: Budzisz się i stwierdzasz, że zamieniłeś się w potwornego karalucha… BAD MOJO: Budzisz się i stwierdzasz, że zamieniłeś się w potwornego karalucha…

Czym byłaby literatura piękna bez Franza Kafki? Pewnie tym samym, czym gry komputerowe bez „Bad Mojo”. Pomysł tej nieco niesmacznej gry przygodowej wypełzł z jednego z najbardziej znanych opowiadań Kafki. Nowela pod tytułem „Przemiana” zaczyna się zdaniem: Gdy Gregor Samsa obudził się pewnego ranka z niespokojnych snów, stwierdził, że zamienił się w łóżku w potwornego robaka”.

W nowatorskiej grze stworzonej przez Pulse Entertainment w 1996 roku jesteś Rogerem Sammsem, entomologiem, który kradnie walizkę kasy przeznaczonej na badania. W wyniku „bad mojo” (złej karmy / czarnej magii) zamieniasz się we wszystkożernego karalucha i w chitynowym pancerzyku przemierzasz setki ekranów próbując odkryć sens swojego istnienia. Ciekawa i obrzydliwa fabuła zarazem, dlatego nie radzimy grać w Bad Mojo podczas jedzenia.

źródło: [1]

0.17194104194641